2011. nyár
(II. rész)

Előző oldal

 

 

Nézzünk át a Malomszögre, ahol egy ilyen ideiglenes végállomást eszkábáltak össze.

 

A pótlóbuszok végállomása is kultúráltra sikerült, a tartózkodó konténer a fák alá került.

Átszállás. A villamosnál jóval ritkább pótlóbuszok, és így a tömeg és a plusz várakozás miatt kegyetlen volt a kelet-nyugati tengelyen tömegközlekedni...

... annak ellenére, hogy az 1-es, 1A-s a szokásosnál kicsit sűrűbben járt, és be lettek kanyarintva a Malomszögre.

 

 

Az előző kép készítésekor pocsék idő volt, ezért máskor is próbálkoztam, most viszont Ikarus nem jött, ilyen a fotós szerencséje. A képek amúgy a nem rég megépült Dayka G. úton készültek.

 

 

 

Eredeti útvonalukat a Vologdánál érték el, illetve a VP-k is erre indultak (visszafele minden a Szent Istvánon ment). Délután igen fotógén volt ez a kanyar.

 

Nézzünk szét kicsit a felsővárosban. A LÁEV telep déli oldala, a leendő végállomás helye a bontás után még viszonylag érintetlen volt, csak kisebb földmunkák kezdődtek meg.

A leendő leszállóhelyen sem volt még semmi nyoma, hogy itt pár hónap múlva villamos fog járni.

A sínek a fák helyén mennek. A távolban még látni az 1-es busz megállóját is, kb. ott lesz a felszállóhely.

Alsó- és Felső-Majláth között már nagyobb volumenű munkák kezdődtek, a közutat át helyezték közvetlenül a Szinva mellé, hogy helyén majd a villamospálya épülhessen.

 

Kicsit le vagyok maradva a honlap készítésével, ennek a jele az is, hogy ott, ahol az Ikarus megy, azóta már villamost is sikerült fotózni (de erről majd később).

A Máltainál van egy kisebb szűkület, de némi kerítésbontás után végülis minden elfért.

Az alsó-majláthi megálló sem látható már ebben a formájában. Illetve igen, mint villamosmegálló.

Az erdős szakasznál ekkora már megépült az alap.

 

Sőt! Már a síneket betonozták be...

... egészen a leendő Bölcs utcai megállóig.

A legnagyobb kihívás persze még hátravolt: a diósgyőri szűkület.

Közben elkezdték a régi végállomás bontását.

Helyszínváltás: Kilián.

 

A sűrűbb 1, 1A és a pótlók miatt sokat lehetett Ikarus 280-okkal találkozni. Az átlagutas ennek nem örül, mi fotósok annál inkább.

 

Ideiglenes megálló a LÁEV végállomásánál.

Következő oldal

Főoldal